Advertisement

מיכל סלה אלירן מלול - אלירן מלול הנאשם ברצח רעייתו מיכל היא דקרה אותי בתחילת הוויכוח כיפה : מיכל סלה זל נאבקה ברוצחה בעקשנות ולא ויתרה עד שהוא הצליח להכניעה ולדקור אותה למוות, כך טוענים גורמים שמעורבים בחקירה.

מיכל סלה אלירן מלול - אלירן מלול ×"נאשם ×'רצח רעייתו מיכל ×"יא ×"קר×" אותי ×'תחילת ×"וויכוח כיפ×" : מיכל סלה זל נאבקה ברוצחה בעקשנות ולא ויתרה עד שהוא הצליח להכניעה ולדקור אותה למוות, כך טוענים גורמים שמעורבים בחקירה.. על פי החשד הוא פגע בעצמו כשניסה להתאבד לאחר הרצח, והוא מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולכן לא נכח בדיון שהתקיים היום עוד עידן גמליאלי, המייצג את מלול, אמר בתום הדיון: היום, שני, מסרו סנגוריו של אלירן מלול, שנאשם ברצח אשתו מיכל סלה זל, את תשובתו לכתב האישום בבית המשפט המחוזי בירושלים. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בבית זית. מיכל סלה הייתה אישה צעירה ואנרגטית, שמחה ואהובה מאוד, עובדת סוציאלית במקצועה. בתשובה מצוין כי מלול זוכר שבתחילת הערב התגלע ויכוח בין הצדדים.

לילה אחד התעוררתי באמצע הלילה עם רעיון ברור לסרט, שתוהה מה היה קורה אם. שתיתי אלכוהול שנה וארבעה חודשים מאז הלילה שבו נרצחה מיכל סלה זל, העיד הבוקר (יום ד') בבית המשפט המחוזי בירושלים בעלה אלירן מלול, שנאשם ברציחתה. היום, שני, מסרו סנגוריו של אלירן מלול, שנאשם ברצח אשתו מיכל סלה זל, את תשובתו לכתב האישום בבית המשפט המחוזי בירושלים. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת. בתגובה נמסר ממשפחתה של מיכל סלה:

פרטים ×—×
פרטים ×—×"שים מ×"רצח ×"מזעזע של מיכל סל×" ×– ל סרו×'ים from www.srugim.co.il
לאורך כל חקירתו בחשד לרצח אשתו, מיכל סלה זל, אלירן מלול שתק. על פי החשד הוא פגע בעצמו כשניסה להתאבד לאחר הרצח, והוא מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולכן לא נכח בדיון שהתקיים היום עוד עידן גמליאלי, המייצג את מלול, אמר בתום הדיון: סלה נולדה בירושלים, וגדלה במושב בית זית, בת רביעית מתוך ששה ילדים. היום (חמישי) בט״ו בשבט, חג המסמל צמיחה והתחדשות, יחול על אלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה ז״ל, התיקון לחוק. בתשובה מצוין כי מלול זוכר שבתחילת הערב התגלע ויכוח בין הצדדים. אתמול ערכנו אזכרה ראשונה לאחותי #מיכל_סלה שנרצחה בביתה באכזריות. מלול טען כי מיכל היא שתקפה ראשונה, הכתה אותו ואף דקרה. Посмотрите твиты по теме «#מיכל_סלה» в твиттере.

מלול חשוד ברצח אשתו מיכל סלה בשבוע שעבר.

שלב ההוכחות במשפטו של הנאשם ברצח אלירן מלול נמשך הבוקר (ב'). חכ עודד פורר, יור הוועדה לקידום מעמד האישה, אמר כי: סלה זל נמצאה לפני שמונה ימים בביתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים כשהיא ללא רוח חיים, לאחר שנדקרה למוות. בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על. אתמול העדתי במשפט הרצח של אחותי. לילי בן עמי, יור פורום מיכל סלה ואחותה של מיכל סלה זל שנרצחה על ידי בעלה אלירן מלול, משתפת בסדרת הרשת הגות את פעילות הפורום שהקימה. פרשה זו קיבלה תשומת לב ציבורית ותקשורתית רבה, והפכה לסמל למאבקים נגד אלימות בין בני זוג. בתשובה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת. מלול לא הובא לדיון בשל הגבלות בד בבד, לבקשת הפרקליטות תוקן כתב האישום. אבל בנות הזוג שלו לשעבר חשפו בפני החוקרים את מסכת האימה שעברו במהלך. מיכל ניצלה את החולשה שלי ואיבדתי את החופש שלי האשים, כשהוא רומז למאסר הארוך שהוא. לאחר מכן, לקח מלול את בתם בת השמונה חודשים לשכנה ושם התמוטט.

מצבו של מלול, שניסה להתאבד אחרי שדקר למוות את אישתו, השתפר, והוא שב להכרה. החשוד ברציחתה, בעלה אלירן מלול, הגיע כשהוא פצוע. בתשובה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה. הוא עצמו נמצא לצידה נוטף דם ומצבו קשה. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת.

×
×"רוצח ×'רר את מיכל מ×"×—×"ר ו×"קר אות×"11 פעמים from www.m-y-net.co.il
מיכל סלה נרצחה לפני כשנה בידי בן זוגה אלירן מלול, כך על פי כתב האישום שהוגש נגדו. רק אחרי שאעלה להעיד, רק אז אוכל להתחיל לקבל תשובות. מלול טען כי מיכל היא שתקפה ראשונה, הכתה אותו ואף דקרה. סנגוריו של מלול מטעם הסנגוריה הציבורית, עורכי הדין מיכאל עירוני ועידן גמליאלי. אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה באוקטובר האחרון, כפר היום (שלישי) באישומים נגדו בבית המשפט המחוזי בירושלים. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת. שלב ההוכחות במשפטו של הנאשם ברצח אלירן מלול נמשך הבוקר (ב'). אלירן מלול הוא עד היום האפוטרופוס שיקבע כיצד יראו חייה של התינוקת שאת אמה, מיכל סלה, הוא רצח.

לראשונה, נשים השוהות במקלטים יובילו להצלת נשים באוקטובר האחרון הרצח של מיכל סלה על ידי בעלה, שבר את ליבה של מדינה שלמה.

חובשים ופראמדיקים של מדא הוזעקו אתמול. זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19. אבל בנות הזוג שלו לשעבר חשפו בפני החוקרים את מסכת האימה שעברו במהלך. מלול טען כי מיכל היא שתקפה ראשונה, הכתה אותו ואף דקרה. מלול שתק בכל חקירותיו ואם יורשע יעמוד בפני מאסר עולם. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בבית זית. אלירן מלול, הנאשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה באוקטובר האחרון, כפר היום (שלישי) באישומים נגדו בבית המשפט המחוזי בירושלים. פורום מיכל סלה בשיתוף google משיקים אירוע טכנולוגי ענק בבית הנשיא להצלת חיים של נשים בשבי האלימות. Узнайте, о чем говорят люди, и присоединяйтесь к переписке. בתשובה נטען כי מלול שתה אלכוהול במהלך הלילה והוא אינו זוכר את הפרטים שאירעו באותו הלילה. בדיון, שעסק בתגובתו של מלול לכתב האישום והתקיים בשיחת וידאו, אמרו סנגוריו כי הוא כופר באישומים שיוחסו לו וישיב על. היום (חמישי) בט״ו בשבט, חג המסמל צמיחה והתחדשות, יחול על אלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה ז״ל, התיקון לחוק. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת.

סלה נולדה בירושלים, וגדלה במושב בית זית, בת רביעית מתוך ששה ילדים. סלה הובאה למנוחות ביום שישי בבית העלמין בבית זית. רק אחרי שאעלה להעיד, רק אז אוכל להתחיל לקבל תשובות. כאן חדשות | היום נפתח משפטו של אלירן מלול המואשם כי רצח את אשתו מיכל סלה באכזריות, בדקירות סכין. אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל.

אלירן מלול ×
אלירן מלול ×"×¢×™×" ×'×'×™×"מ ש מיכל ניצל×" את ×"חולש×" שלי וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
כעבור כמה שעות הופיע בפתח ביתה של אחת השכנות, ומסר לידיה את התינוקת, שהייתה אז בת שמונה חודשים. לראשונה, נשים השוהות במקלטים יובילו להצלת נשים באוקטובר האחרון הרצח של מיכל סלה על ידי בעלה, שבר את ליבה של מדינה שלמה. הרוצח האכזרי אלירן מלול גם היה שם. אחרי שנה וארבעה חודשים שבהם כמעט ולא דיבר, הגיע אלירן מלול הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה להעיד. בתגובה נמסר ממשפחתה של מיכל סלה: סלה נולדה בירושלים, וגדלה במושב בית זית, בת רביעית מתוך ששה ילדים. הוא השתתף בדיון בבית המשפט באמצעות תוכנת זום. רק אחרי שאעלה להעיד, רק אז אוכל להתחיל לקבל תשובות.

אלירן מלול הוא לא רק רוצח אכזרי בדם קר, אלא הוא גם חסר בושה, איטי ומחושב בתגובותיו.הוא דקר את מיכל 11 פעמים ולאחר שרצח את אותה מול בתה היונקת, הוא חיכה בקור רוח במשך 17 שעות ארוכות עד שהגופה תתקרר, בטרם יצא לשכנים, סיפר להם שקר ולא הזעיק עזרה למיכל.

בטלפון הנייד שלי, לא היה לי מה להסתיר, היא (מיכל) ראתה אישה נאה, אז מיכל. בחלקו הראשון של הסרט ששודר בשבוע שעבר הובאו עדויות של נשים שהיו בנות זוגו של מלול, שהעידו על מערכת יחסים אובססיבית ואלימה מצדו. כאן חדשות | היום נפתח משפטו של אלירן מלול המואשם כי רצח את אשתו מיכל סלה באכזריות, בדקירות סכין. במהלך הסרט נאמר כי לידי המשטרה הגיעו לא פחות משש. כאן חדשות | אלירן מלול, הנאשם ברצח אשתו מיכל סלה, היגיש היום לבית המשפט את תשובתו המפורטת לכתב האישום, ובה טען כי סלה היא שדקרה. זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19. הוא עצמו נמצא לצידה נוטף דם ומצבו קשה. חלקו השני של הסרט על מיכל סלה זל שנרצחה בידי בעלה אלירן מלול באוקטובר האחרון בביתם שבמוצא, שודר אמש בעובדה (קשת 12). על פי החשד הוא פגע בעצמו כשניסה להתאבד לאחר הרצח, והוא מאושפז עדיין בבית החולים הדסה עין כרם ולכן לא נכח בדיון שהתקיים היום עוד עידן גמליאלי, המייצג את מלול, אמר בתום הדיון: אלירן מלול, שנאשם ברצח של מיכל סלה זל, הגיע הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם העיד לראשונה וסיפר את גרסתו לתקרית שהסתיימה באוקטובר 2019 במותה הטראגי של מלול עלה לדוכן העדים וחזר על הטענה של עורכי דינו כי הוא הקורבן בפרשה. המקרה של מיכל סלה זל רדף אותי מהרגע בו התפרסם בתקשורת. לאחר מכן, לקח מלול את בתם בת השמונה חודשים לשכנה ושם התמוטט. היום (חמישי) בט״ו בשבט, חג המסמל צמיחה והתחדשות, יחול על אלירן מלול שרצח את אשתו מיכל סלה ז״ל, התיקון לחוק.

זה היה בזום, בגלל סגר #covid_19 מיכל סלה. בתגובה נמסר ממשפחתה של מיכל סלה:

Posting Komentar

0 Komentar